MICROSOFT PROJECT 2013 PROFESSIONAL
Disponibil ca o descărcare instantanee
- Articolul nr: SW10018
- Producător nr: H30-04073
- Durata: Permanently valid
- Limba: Toate limbile
- Zona țării: EU
Sunteți un client de afaceri
sau aveți întrebări de natură juridică?
Sunt aici pentru tine.
DETALII | |
Versiunea | Versiunea completă |
Dispozitive | 1x |
Domeniul de aplicare a livrării | Descărcare + licență |
Mediu | Descărcare |
Timp de execuție | Nelimitat |
Limbi | Toate limbile |
Timp de livrare | Câteva minute |
Sistem | Windows (32bit/64bit) |
Server terminal | Compatibil |
MS Project Professional 2013 este cea mai cuprinzătoare ediție a acestei soluții software Microsoft pentru a acoperi cele mai diverse tipuri de proiecte cu toate componentele relevante, pentru planificarea și administrarea precisă a acestora, precum și documentarea - sub diferite aspecte, după cum este necesar. Astfel, Project Professional 2013, cu funcțiile și caracteristicile sale integrate, satisface toate cerințele de gestionare a proiectelor chiar și ale companiilor și organizațiilor mari care doresc să realizeze sarcini complexe și să gestioneze toate resursele implicate chiar și pe termen lung.
Pentru întrebări suplimentare despre produs, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Project 2013 Professional - programul Microsoft de gestionare a proiectelor pentru profesioniști, în versiunea de achiziție
MS Project Professional 2013 este cea mai cuprinzătoare ediție a acestei soluții software Microsoft pentru a acoperi cele mai diverse tipuri de proiecte cu toate componentele relevante, pentru planificarea și administrarea precisă a acestora, precum și pentru documentație - în funcție de cerințele sub diferite aspecte. Astfel, Project Professional 2013, cu funcțiile și caracteristicile sale integrate, îndeplinește toate cerințele de management de proiect chiar și ale companiilor și organizațiilor mari care doresc să realizeze sarcini complexe și să gestioneze toate resursele implicate, chiar și pe termen lung.
O gamă largă de instrumente practice, care pot fi accesate rapid prin intermediul interfeței de birou ușor de utilizat, facilitează în mod deosebit inițierea în utilizarea software-ului de gestionare a proiectelor, astfel încât acesta poate fi utilizat rapid chiar și de către utilizatorii neexperimentați; profesioniștii vor aprecia în mod deosebit ușurința de utilizare intuitivă și gama largă de opțiuni de afișare.
Instrumentele integrate în MS Project Professional 2013 Edition permit planificarea și controlul diferențiat al resurselor, evitând atât alocările duble, cât și ignorarea resurselor neutilizate, astfel încât crearea și respectarea termenelor și a bugetelor să fie și mai bine asigurate - pentru a asigura implementarea cu succes a proiectelor introduse în Project. În special pentru proiectele mari, numeroasele automatizări disponibile în Project 2013 Professional sunt deosebit de utile pentru a identifica imediat și a evita încă de la început blocajele în ceea ce privește resursele și termenele limită.
În special în ediția Professional Edition, resursele pot fi distribuite prin drag & drop, iar efectele asupra domeniilor individuale sunt vizibile imediat, astfel încât schimbările de anvergură pot fi bine planificate. Alegerea între diferite reprezentări ale proiectelor se concentrează fiecare pe un singur aspect: liniile de timp cu evidențierea traseelor individuale ale sarcinilor permit o mai bună imagine de ansamblu până la detalii individuale.
De asemenea, doar în Project 2013 Professional Edition este inclusă și conexiunea cu Microsoft SharePoint, astfel încât un fișier de proiect stocat acolo oferă tuturor membrilor echipei o perspectivă rapidă asupra stării curente - pentru o comunicare eficientă cu toți participanții.
În plus, Project 2013 Professional include acum și numeroase opțiuni pentru evaluarea datelor proiectului sub forma unor rapoarte informative - nu numai cu privire la starea actuală, ci și la rezultatele obținute și la utilizarea resurselor - acestea pot fi utilizate în continuare în afara Project 2013 Professional în aplicații Office, cum ar fi Word și PowerPoint.
Pentru ce utilizatori este concepută ediția Project Professional 2013?
Ediția profesională a Project 2013 a fost dezvoltată special pentru nevoile managerilor de proiect din companiile de dimensiuni medii și mari, care dezvoltă și supraveghează proiecte complexe în care este necesară o prezentare deosebit de diferențiată, de exemplu, pentru că trebuie gestionat un număr mare de resurse diferite de toate tipurile. În acest caz, funcția Team Planner, care este, de asemenea, o caracteristică exclusivă a Project Professional 2013, oferă un număr deosebit de mare de opțiuni - nu numai în crearea unui program de proiect, ci mai ales în controlul utilizării actuale a resurselor și bugetelor, astfel încât toate procesele individuale să poată fi afișate și documentate cu precizie sub formă de rapoarte.
O singură licență de Microsoft Project 2013 Professional edition este disponibilă de la Wiresoft sub forma unei versiuni de achiziție ca software folosit, ceea ce face ca prețul său să fie deosebit de accesibil, astfel încât multe companii care nu dispun de un buget mare pentru software să poată beneficia și ele de achiziția sa. Un alt avantaj al Project 2013 este faptul că software-ul este compatibil cu Windows 7, ceea ce face inutilă achiziționarea unui sistem de operare mai recent pentru a utiliza acest software de gestionare a proiectelor.
Pe lângă această ediție a Project 2013 Professional, puteți găsi și alte ediții, precum și versiuni - și, desigur, multe alte aplicații Microsoft importante - în magazinul online Wiresoft de software folosit, întotdeauna la condiții avantajoase ca software folosit. Următoarea prezentare generală prezintă cele mai importante caracteristici ale MS Project 2013 și în special ale ediției Professional Edition.
Caracteristici exclusive ale ediției Project 2013 Professional Edition
În special ediția Professional Edition a Project 2013 oferă următoarele caracteristici exclusive sau extensii de funcții, care permit o prezentare mult mai diferențiată a proiectelor, inclusiv o comunicare mai cuprinzătoare în cadrul echipei:
Planificator de echipe
"Team Planner" din Microsoft Project oferă tuturor utilizatorilor o perspectivă cuprinzătoare asupra stării actuale a unui proiect; aceștia pot vedea imediat unde se află o echipă în programul proiectului și unde apar blocajele. Planificarea resurselor este mult mai precisă în ediția Professional Edition, permițând o utilizare și mai eficientă în gestionarea proiectelor. Toate sarcinile pot fi, de asemenea, atribuite intuitiv unei resurse prin tragere și fixare, creând automat restricții corespunzătoare sau alte efecte în program. În plus, supraîncărcările de resurse sunt marcate clar prin culoare.
Fiecare resursă din cadrul proiectului este înregistrată pe o linie separată. Toate sarcinile atribuite sunt afișate în același rând din dreapta. Sarcinile de resurse care nu au o dată de început sau de sfârșit definită sunt, de asemenea, afișate în stânga numelui lor. Alte detalii includ sarcini care nu au fost încă atribuite unei persoane, două sarcini atribuite acelorași persoane, sarcini neprogramate sau neatribuite și sarcini finalizate. Sarcinile pot fi, de asemenea, dezactivate și pot fi realocate în Project 2013.
Utilizarea SharePoint
Prin sincronizarea cu Microsoft SharePoint, managerii de proiect pot partaja fișiere de proiect MPP cu alți utilizatori SharePoint. Membrii unei echipe pot vedea instantaneu ce sarcini le sunt atribuite în prezent și își pot împărtăși progresul.
Project Professional 2013 poate fi utilizat împreună cu MS SharePoint Server sau SharePoint Online pentru a crea un plan de proiect în Project și a-l sincroniza prin intermediul site-ului SharePoint. Aceasta poate fi utilizată pentru a actualiza listele respective sau chiar pentru a crea liste noi. Listele de sarcini pot fi editate în orice moment în Project Professional 2013 și pot fi sincronizate cu site-ul SharePoint.
Prezentare generală a funcțiilor generale ale Project 2013 Professional Edition
MS Project 2013 Professional Edition este conceput pentru a face planificarea și gestionarea proiectelor de orice dimensiune cât mai clară și mai simplă posibil - încă de la început: În acest scop, Centrul de proiecte integrat în Project 2013 face ca crearea unui nou proiect să fie relativ ușoară pentru managerii de proiect care utilizează programul pentru prima dată sau mai rar: mai întâi, aceștia îl selectează pe cel potrivit dintr-un set cuprinzător de șabloane predefinite și îl personalizează în funcție de cerințele ulterioare. În mod similar, este posibil să importați date sau informații din Excel.
Alternativ, este posibil să creați un fișier de proiect nestructurat în Project 2013 Professional cu o diagramă Gantt care este încă goală sau să deschideți un proiect mai vechi adecvat și să-i reutilizați structura.
Pentru identificarea diferențiată a resurselor relevante sau a tipurilor de resurse relevante, sunt acum disponibile numeroase instrumente, care sunt utilizate intuitiv pentru a planifica și controla cursul proiectului, prin intermediul interfeței desktop optimizate, este posibilă capturarea imediată a tuturor informațiilor esențiale în orice moment, astfel încât managerii de proiect să mențină o imagine de ansamblu a componentelor importante în fiecare fază.
Afișarea în funcție de termene în Project 2013 Professional oferă claritate
Componentele fundamentale din MS Project 2013 Professional sunt reprezentate de vizualizarea cronologică a diagramei cu bare Gantt, care permite managerilor de proiect să mențină o imagine de ansamblu în fiecare etapă, chiar și pentru planificări mai complexe, pe termen lung. Aceasta conține o imagine a stadiului actual al proiectului și arată, de asemenea, etapele importante, pe lângă cele mai importante sarcini - ediția Professional Edition oferă aici o profunzime și un nivel de detaliu și mai mare. Cu ajutorul meniului "Task Path", se pot evidenția, pe lângă barele de sarcini, și trasee individuale de sarcini ale unei diagrame Gantt. Dacă faceți clic pe o sarcină individuală, traseele asociate sunt afișate într-o culoare diferită, astfel încât să se distingă de celelalte sarcini.
Gestionarea cuprinzătoare a tuturor resurselor în MS Project Professional 2013
Cea mai importantă sarcină în managementul proiectelor este planificarea și utilizarea precisă a tuturor resurselor necesare, pentru care este indispensabilă o afișare clară a resurselor disponibile. MS Project Professional 2013 oferă două vizualizări diferite în acest scop: "Resource Table" și "Resource Information". În plus, Project 2013 Professional face distincție între trei tipuri de resurse: forță de muncă, materiale și costuri.
- "Munca" înregistrează atât oamenii, cât și mașinile. Calendarul corespunzător vă permite să introduceți orele de lucru sau perioadele de indisponibilitate și conține, de asemenea, câmpuri pentru tarife orare sau unități maxime.
- "Material" înregistrează materialele relevante pentru proiect și cantitățile corespunzătoare.
- "Costuri" permite înregistrarea separată a unor sume unice sau periodice.
În plus, în Project Professional 2013, fiecărui tip de resursă i se poate atribui o adresă de e-mail pentru comunicare, pe lângă specificarea exactă a denumirii sale - Lync poate fi utilizat opțional în acest scop -, precum și propriul cont de acces cu cod de identificare. Un câmp de text liber oferă spațiu suplimentar pentru atribuirea exactă a unei resurse, iar câmpul "Tip de rezervare" face, de asemenea, diferența între resursele angajate și cele programate. Pentru buget și material sunt disponibile opțiuni suplimentare, cum ar fi "Generic", "Activ" sau "Inactiv" etc.
Pe lângă aceste opțiuni de identificare precisă a resurselor în funcție de tip, Project 2013 Professional oferă încă o opțiune de diferențiere care depășește proiectele individuale: și anume, între cele care sunt disponibile în general în întreaga companie - acestea se numesc "resurse de întreprindere" și sunt gestionate de un administrator - și așa-numitele "resurse locale" - acestea sunt disponibile doar pentru managerii de proiect individuali, iar pentru o definire mai precisă a competențelor respective există "resurse generice".
Raportare cuprinzătoare în MS Project Professional 2013
Crearea de rapoarte informative pentru toate fazele cruciale sau sub diferite aspecte este, de asemenea, una dintre sarcinile tipice ale managementului de proiect. Aici, Project 2013 Professional oferă multe opțiuni: Astfel, pentru un proiect în curs de desfășurare, se poate documenta starea actuală și se pot descrie fazele sau elementele importante, dar, de asemenea, după finalizarea acestuia, se poate crea o reprezentare a întregului parcurs al proiectului, care este utilizată ca model pentru sarcini similare viitoare. În acest scop, Microsoft Project 2013 conține șabloane de rapoarte adecvate și șabloane în format tabelar pentru diferite tipuri de rapoarte, inclusiv instrumentele respective de desenare și grafice, care pot fi utilizate pentru a documenta toate valorile importante ale planului de bază, cum ar fi modul de lucru, durata, datele și costurile și - de asemenea, ediția Professional Edition permite o mai mare profunzime și diferențiere.
Rapoartele create pentru un proiect în curs sunt actualizate și ajustate automat, oferind astfel întotdeauna informații actualizate. Project 2013 Professional oferă o vizualizare divizată în acest scop, în care este posibil să se observe exact cum se modifică raportul respectiv în timp real.
MS Project Professional 2013 oferă, de asemenea, opțiunea de a crea rapoarte dinamice care nu numai că includ calendarul de bază, dar arată și fazele în curs de desfășurare, fazele finalizate și sarcinile, cu un grafic cu linii integrat care arată dintr-o privire dacă programul este respectat.
Cerințe de sistem pentru Microsoft Project Professional 2013
Microsoft Project Professional 2013 este disponibil pentru descărcare în versiunile pe 32 și 64 de biți. Atât versiunea pe 32 de biți, cât și cea pe 64 de biți a ediției sunt suportate de sistemele de operare Windows 7, Windows 8 și Windows 8.1. Cu toate acestea, Microsoft Project Professional 2013 nu este compatibil cu Microsoft Office 2016! Windows Server 2008 R2 și Windows Server 2012 acceptă Project Professional 2013 numai în versiunea pe 64 de biți. Se aplică, de asemenea, următoarele cerințe minime:
- Sisteme de operare: Windows 7, Windows 8, Windows 8 - atât pe 32 de biți, cât și pe 64 de biți
- Sisteme de operare pentru servere: Windows Server 2008 R2 sau Windows Server 2012 - numai pe 64 de biți
- Procesor: x86- sau x64-Bit cu cel puțin 1 GHz și SSE2
- RAM: cel puțin 1 GB (32 de biți) sau 2 GB (64 de biți)
- Spațiu pe hard disk: cel puțin 3 GB
- Afișaj: Placă grafică compatibilă cu DirectX10, cu o rezoluție de cel puțin 1.024 x 576 pixeli
Cumpărați MS Project 2013 Professional Edition ieftin ca software folosit la Wiresoft
Ediția Professional Edition a MS Project 2013 este disponibilă în magazinul online Wiresoft ca licență pentru un singur utilizator - este un software folosit, ceea ce înseamnă că prețul său este semnificativ mai mic decât cel al unui software nou comparabil - cu toate acestea, această denumire nu implică nicio restricție în ceea ce privește gama de funcții, nu numai pentru că software-ul nu este, în general, supus uzurii.
Licența pentru un singur utilizator pentru ediția Professional a Project 2013 oferită la Wiresoft ca software folosit se bazează pe dizolvarea unei licențe de volum și pe conversia acesteia în licențe unice ale acestui program Microsoft, care a fost achiziționat anterior și, eventual, utilizat ca atare de către o companie. Nici divizarea licenței de volum nu are efecte negative, cum ar fi o restricție a capacității de utilizare a acesteia, și nici această procedură nu reprezintă un proces inadmisibil din punct de vedere juridic; în plus, toate licențele pentru software-ul Microsoft Project 2013 oferite la Wiresoft ca software folosit, precum și pentru alte programe Microsoft, provin inițial de la o companie. Acest lucru înseamnă că și în acest caz se aplică jurisprudența valabilă, care clarifică în mod clar faptul că achiziționarea sau vânzarea de software folosit este un proces legal. Acest fapt a fost confirmat, de asemenea, de diverse hotărâri judecătorești obligatorii din punct de vedere juridic.
Pentru dumneavoastră, în calitate de cumpărător, acest lucru înseamnă că, pe de o parte, un posibil risc de răspundere este exclus în mod fiabil, iar pe de altă parte, software-ul utilizat de Wiresoft este, de asemenea, rezistent la audit datorită documentației complete a lanțului dintre cumpărător și vânzător. Versiunea de achiziție a MS Project 2013 Professional Edition oferită de Wiresoft oferă, pe lângă prețul de vânzare semnificativ mai mic, avantajul unei utilizări nelimitate: nu include un abonament, care poate fi asociat cu costuri suplimentare. Achiziția de software de la Wiresoft este, prin urmare, o afacere sigură care vă oferă numai avantaje! În plus, această versiune mai veche a Project Professional este foarte puțin oferită în comerțul obișnuit.
În plus față de prețul deosebit de avantajos al unei licențe folosite de Project 2013 Professional, beneficiați de descărcarea instantanee și securizată, inclusiv de activarea imediată a licenței dvs. cu cheia de licență de volum valabilă inclusă.
Cu licențele de software second-hand de la Wiresoft - nu numai pentru MS Project 2013 - puteți, de asemenea, în calitate de cumpărător, să continuați să utilizați ediții mai vechi ale programelor Microsoft, în plus, veți găsi și alte aplicații exclusive care nu sunt disponibile în comerțul convențional pentru utilizatorii individuali: acestea includ multe programe compatibile cu MS Project 2013 Professional, precum și versiuni mai noi - inclusiv cele ale sistemelor de operare Windows. Dacă aveți întrebări despre MS Project 2013 Professional sau orice alt program Microsoft oferit, folosiți sfatul nostru competent în chat sau prin e-mail sau telefon.